.

Strona przeznaczona wyłącznie dla osób pełnoletnich. Czy masz ukończone 18 lat?

UWAGA!

Strona zawiera materiały dotyczące napojów alkoholowych przeznaczone wy­łącz­nie dla osób dorosłych powyżej 18 roku życia. Nie należy ich udostępniać osobom poniżej 18 roku życia. Jeżeli nie masz ukończonych 18 lat nie możesz przebywać na stronie.  

Organizator:

Usługi reklamowe

Podziel się

Reklama na billboardach​

Powierzchnia reklamowa o wymiarze 5,04 x 2,38 m jest umiejscowiona na terenie otwartym. Możliwa ekspozycja ekranu na: tereny targowe ul. Piłsudskiego lub ul. Lubelskiego Lipca `80.

 

 

Umieszczenie na terenach targowych własnych plansz reklamowych​

Ekspozycja reklamy w formie banneru lub roll-upu na hali targowej, w holu lub innym uzgodnionym miejscu.

 

Reklama na ogrodzeniu terenu targowego​

Ekspozycja banerów reklamowych o uzgodnionej powierzchni podczas trwania targów, w ciągu 14 dni przed targami lub 30 dni przed targami.

 

 

Kolportaż materiałów reklamowych podczas targów

Każdorazowo w ramach naszych wydarzeń tworzona jest strefa prasowa, gdzie eksponujemy informatory targowe, prasę branżową, materiały promocyjne naszych Patronów, Partnerów, Wystawców.

 

Reklama w katalogu targowym

Katalog to podstawowe źródło informacji dotyczących szczegółowego programu imprezy targowej, listy wystawców oraz planu hali. Dzięki temu katalog jest doskonałym nośnikiem reklamowym trafiającym bezpośrednio do odpowiednio wyselekcjonowanej grupy odbiorców.

 

Reklama w telewizji targowej​

Wyświetlenie materiału reklamowego podczas trwania Targów (120 emisji x 15s/dzień) na 3 ekranach wielkości ‘’42 usytuowanych przy głównym wejściu do obiektu.

Ustawienie własnego balonu reklamowego na terenach targowych​

Przyciągnij uwagę Twoich przyszłych klientów od pierwszego momentu wizyty na targach. Ustaw balon reklamowy na zewnętrznym terenie ekspozycyjnym.

 

Reklama na elewacji hali C

Pokaż, że Twoja firma jest liderem rynku - zaprezentuj swój logotyp na wielkoformatowej siatce reklamowej tuż nad głównym wejściem do hal targowych. Nośnik daje niemal nieograniczone możliwości prezentacji treści promocyjnych. Zaletami są: możliwość doboru odpowiedniego formatu oraz widoczność ze stosunkowo dużych odległości.